Hårfärg!

Blir snart att ta bort det jätte röda och ersätta det med..

  
 

Guess what? ;)


Vaknade till vid halv tio, efter att sovit i 5,5 timmar. Helt borta i hela huvudet, hungrig och även illamående. Yippie! Upp, laga mat, dricka vatten och öppna balkongdörren då jag var helt överhettad! Slog på Falk och sen kom även Andreas ner och hämta lite saker han glömt. Lekt med dammsugaren är inte okej, lär dig det! Sen slänge jag mig på soffan.

Sitter här nu vid datorn och garvar för mig själv. Varje söndagkväll gör jag samma sak i tvn's anda, först falk och i nyhets-reklamen blir det att kolla på halva Ballar av stål och idag var det ju ifrån Enköping! Dock tycker jag att min vän Stefan, blånekaren är roligast! :) När falk är slut kollar jag sen vidare. Och efter det Wipeout! Är fan riktigt illa att jag inte har kanal 5, ibland suger det för mycket.

Nu blir det film, sen sova! Ledig imorgon, och ingen är gladare än mig. Lång sov morgon, det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0