Im just ending up hurting you.

Jag fick hem min jacka igår, och den var för kort :( Så det blir att skicka tillbaka den, im so sad! :(

Jag borde städa, men jag har ingen ork alls. Jag skulle bara vilja slita ut madrassen ut på balkongen och ligga och sola, om det fanns sån värme. Älskar när man vaknar på morgonen och solen skiner, äntligen är våren på väg! :) Vill bara ta på mig tyg skorna och vår jackan och ut o promenera, dock är det lite för blött och lite för kallt för det :/ Men min termomenter visar +12 :) Fast solen ligger på, så den stämmer inte helt, vilket suger! +12 hade annars inte varit helt fel :)


Börjar jobba klockan tre, ska kolla direkt när jag kommer ner om jag kan smita iväg tidigare, vore toppen! För egentligen var det meningen att jag skulle på Joar, men eftersom att det blev för mycket för mig förra helgen, så är jag inte ens sugen på att dricka. Sen kan man gå ut nykter, men jag är inte så mycket för sånt. Sen jobbar jag denna helg också, kanske dags att vara pigg någon helg?

Men kan jag smita iväg så blir det bio med min vän Emelie, och då blir det Alice i underlandet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0