Ingen kan bevara en hemlighet.

Alla dessa hemligheter, är ibland för jobbiga att bära på. Ingen liten hemlighet, som vem som strulat och legat med vem.. För sånt kommer fram dagarna efter.. Utan mer, något så mycket större. För det märks, folk har droppat massa hemligheter på senaste, man går ju bara och väntar på vad nästa bomb blir liksom.
Så det är väl bara att fortsätta vänta :) För det är ändå ingen som kan bevara en hemlighet.




Måste även tillägga, denna grupp som är skapad på facebook: Vi som hatar Enköpingdrama.
Visst, vi alla hatar det. Men vi alla är ju med i det! Och alla går ju självklart med, hur patetiskt är inte det? Alla hatar det men är precis lika mycket delaktiga. Inte en grupp jag skulle gå med i. Kände att jag helt enkelt var tvungen att få det sagt! :)


-
Jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: paula

Jag ÄLSKAR enköpingsdrama ;)

2010-03-22 @ 22:20:22
URL: http://seisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0