Inget varar förevigt.

Idag har jag jobbat, tog en promenad ner till jobbet i de härliga men smått kyliga vädret, riktigt skönt! Man ser hur snön smälter och snart är det riktig vår.

Visste ni, att de måste ha varit plus grader dygnet runt i 7 dagar för att de ska få klassa sig som vår? :)


Hur som helst, så gick dagen ganska fort trotts allt :) Vi bakade bullar också, så jag ska frysa in tills jag fyller år! :) Imorgon ska jag nog baka en del små kakor om de finns tid över. Börjar dock tidigare imorgon, och min nästa jobb helg blir inte rolig, 7-21,30, men de är pengar! :)

Efter jobbet kom iallafall pappa och hämtade mig, så har vi ätit mat och myst hemma här med hela familjen! Sover även kvar inatt, så jag får skjus imorgon bitti till jobbet :) tack kära pappa! Nu är det slutet av en beck film, sen ska jag krypa ner i min gamla säng, helt plötsligt är den huur skön som helst att sova i? Konstigt..



Nu går alla mina tankar till alla mina jämngammla, dom är på studentkryssning! Så avundsjuk, jag vill också! :( Men jag har redan varit på min, men iallafall. Hoppas att ni har det såå kul, sup skallen av er! ;D HAH Och hoppas att ni mår lika dåligt imorgon som jag gjorde dagen efter! ;D


Tänker på dig Snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0