Jag är nöjd :)

Först blev det att röja undan de värsta i lägenheten, sen sprang jag och Karolin en runda på stan. Sen kastade jag mig in på jobbet och jobbade mitt pass! :) Sen gick jag och Sussi och handlade och då hände dagens höjdpunkt. Sussi är 30+ och skulle köpa cigaretter. Och hon i kassan, ung och världens tjurigaste tjej, frågar efter leg. Och jag och Karolin börjar asgarva, nästan så att tårarna började rinna. Och likadant på Sussi. Och tjejen i kassan säger bara oj och drar världens suck.

Jag fortsatte med att gå hem och bytte om, för att sen ta årets första löprunda :) Runt västerleden och ner mot stan och till slut Bachohallen. Kan inte ta allt för långa sträckor än, vill inte ledsna och jag har inte den konditionen än, haha! Iallafall, där jag mötte upp Alexandra och Sebastian, sen resterande neard ligan på läktaren, för att kolla AJ-matchen. Har iallafall konstaterat att Anton inte platsar i en ishall, då det hörs och ekar ganska kraftigt. Han hör mer hemma i Hammarby klacken, haha!

Fick skjus hem och nu sitter jag här. Ska springa ner till tvättstugen och dubbel kolla min tid, sen slå på en film och sova hur gott som helst, kommer nog somna med ett leende på läpparna, glad, nöjd och trevlig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0