Jag vill ha vååååår!

Jag vill att snön ska smälta, att iallafall all is försvinner.
Skulle vara så skönt att på förmiddagen ta sig en lång spring tur, nu när solen kikar fram och värmer på. Men det är inte så kul, när man knappt kan ta en lång promenad utan att vara slut i benen bara för att man spänt sig så mycket :/ Det är inte alls roligt. Men snart! :)


Gällande Peace and love!
Jag vill åka och ska göra allt för att kunna åka. Men som sagt, jag har knappt jobb tider, vilket betyder att jag inte får ut så mycket i lön och att jag nyss tömt mitt sparkonto. Därför blir det lite svårt för mig att lägga ut nästan tvåtusen bara sådär, när jag har en del räkningar att betala. Jag är ledsen, men så är det. Därför måste jag vänta med att boka, biljetterna tar väl inte slut på ca 10 dagar? Då jag ser hur mycket jag får i lön? Sen så är det även så att jag skulle tycka det var roligt om vi kunde åka tjejer. Och inte åka för att umgås med killarna från Enköping, som vi kan umgås med när som helst? Känns nästan som att dom är den största anledningen och då vill inte jag följa med. Pratade med Niklas om det ikväll och han sa samma sak, han vill inte åka dit för att sitta ihop med oss, han vill träffa nytt folk precis som jag! Är inte det en del av att åka på festival? Måste nog prata igenom det här, innan jag bestämmer mig för något.



G o d n a t t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0