Karatefylla.

i fredags blev de först jobb, sen hockey med Bobo, efter de blev de spontan-utgång, jag var helt enkelt tvungen. Ett glas vin slutade med en hel flaska, vilket inte alls var planen.. Dock som i tidigare inlägg var den värsta kvällen någonsin, (och inte alls pga alkoholen..) som jag nu bara vill glömma och komma över.

blev jobb på lördagen, hela dagen var helt seg. Låg bokstavligen på golvet och nästan sov på jobbet, och det är fan inte okej. Karolin o jag promenerade hem för att sen börja om inför kvällen. Jag planerade att jag skulle vara klar vid sju, men inte ens då hade jag hoppat i i duschen.. Men på med musik, hälla upp ett glas vin så var man redo för ännu en utgång. Drog först ner till Björne och drack där med alla dom, sen ner på joar. Och då blev man otaggad för det var strul med listor o grejer, som till slut dock ordnade sig. Träffade Bobo o alla dom på joar och vi fick oss en cp-fylla. Det var Rockkväll på joar och ett coverband frågade om någon ville önska en låt, jag och Millan var inte sena på att önska, men våran låt skrattade dom jävlarna åt och det är inte heller okej. Värsta fyllan var över och jag skulle promt vara kvar till stängning, men gav upp för han är inte värd det. Upp på torget och käkade kebabsås med kebeb o strips, och hänga med alla i kön, där träffade jag även K och då var mitt humör på väg uppåt igen! :) Men då var kvällen slut och det sög, Björne satte mig i en betald taxi som körde mig tryggt och varsamt hem. 


Denna dag var riktigt seg, började med att jag försov mig och sen så var det snö storm, igen.. Bara att öka för att dra ner på stan för ännu en arbetsdag. Seg, seg och ännu segare.. Förmiddagen satt vi och prata med Björne o Heavy och fick oss några goda skratt, och även det var nog höjdpunkten på denna dag. Skulle över till Teddy på film kväll med mat med några, men det sket sig, jag orkade verkligen inte.. Känner mig inte så himla social idag.



Nej, nu ropar tvn, Johan Falk och Frank Wagner i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0