Lösenordsskyddad!

Tänker nu lösenords skydda min blogg, då jag inte förstår mig på hur man gör enstaka inlägg lösenordsskyddade. Någon annan som vet? Ska kolla upp det, tills dess, låser jag den! ;)

mohahahaha!


Uppdaterad!

Gällande att lösenords skydda inlägg, det var inte bara att göra det.
Utan man var tvungen att skaffa en under blogg och massa sånt, och det orkar jag inte med och krångla med. Jag får helt enkelt inte säga allt i bloggen :) HAHA. Det sög, jag vill berätta och skriva massior, där ingen ser. Samtidigt skriva ut en helt del annat som jag vill att folk ska få läsa och ta del av.


Aja, skit samma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh du e ju så hemlig du :D

Vad är hemligheten? Ja kan inte låta bli. Ja blev så roligt nyfiken.. gaaaaaaah

2010-03-23 @ 12:35:24
URL: http://brokenwhitetrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0