Min födelsedag i ord.

Dagen började med att vi åt familje frukost hos mig, hur mysigt som helst. Mamma hade varit och handlat färska frallor och massa pålägg. :) Sen åkte thom vidare för att spela match, mamma och pappa hem och jag ner och jobbade. På jobbet fick jag en härlig sånt, samt skink ost och champagne i födelsedagspresent!

Efter jobbet som drog ut på tiden som fan, kom pappa och hämtade mig för att köra hem mig, eftersom att jag hade smörgåstårta och allt med mig! :) Och i lagom tid till att jag kom hem, kom Amanda, i tiiid! Helt klart värt en applåd! Vi började med att fixa mitt hår, som blev hur toppen som helst. Sen åkte sminket och sen kalas-kläderna på! Sen var det bara att invänta mina gäster. Alla var super nöjda med allt fika, vilket kändes hur bra som helst. Fick hur mycket fina presenter som helst, pengar, blommor, godis, trisslotter, tomas sabo berlock, kläder, matberedare och en jätte fin tavla av emelie och amanda, med bilder på oss samt en leksak.

Kvällen fortsatte med öl spel, drickande, tårar, bråk och mys. Inget joar för min del, jag hade verkligen ingen lust alls. Så eftersom att de var lördag, och knappt ingen äldre än 21 så drog alla vid halv elva. Linda blev kvar, var snäll och städade hela min lägenhet och jag och Nathalie hjälpte nog till lite grann, haha! Sen så blev dom rätt utkastade, eftersom att jag skulle fortsätta mitt födelsedags firade med mitt trevliga sällskap!


DOCK, så började min mobil gå på högvarv vid halv ett, då ville amanda och ligan efterfesta. De kom upp, men jag ledsnade så de gick efter en kvart. Sen blev det att sova bort allt rus från denna galna dag.


Tack alla för en super bra dag och födelsedag! För alla fina presenter och erat trevliga sällskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0