Min storebror.

Som alla kanske har ett hum om, har jag en hemlighet! :)
Och jag bara älskar att nästintill ingen vet, för vet en, då vet alla.
Och folk kallar sig för riktiga vänner? Knappast, därför håller jag det nästan
för mig själv :) Och det är väl lika bra, att vara tyst så länge de går! :)

Min bror tog iallafall en vild gissning, efter att min vän Niklas Östgren skrikit ut:
IDA ÄR MED BARN! Och min bror, skrev de lite mer snyggt, ibland är han rätt söt.
Skönt att veta om så vore fallet, att han tycker att det är roligt och att han står
på min sida och absolut inte är emot det! Vet hur mycket han vill bli den coola morbrorn.


När den dagen ändå kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0