Nästa äventyr: KOS BABY!

Jag och Sofia, har precis spikat kos!

Det gjorde vi iförisig redan när vi var på kos förra året. Men nu har vi pratat seriöst om det och nu åker vi i sommar igen och gör Kos osäkert! DOCK, åker vi i juli/augusti i år, vilket betyder = mer folk, mer fest, högre värme. Kommer Ida Karlsson palla trycket, är frågan. Jag får stå ut, jag får sova i badkaret ännu en vecka på kos, det gick bra sist! :) Och mer folk, ja, det betyder väl mer killar? Haha.

VI GÖR DET IGEN!
Vi ses på Kos i sommar, West!

   
   

Där har ni bland annat, min bränna efter två dagar, en norrman för mycket,
mina sönder brända tår efter en dag, vårat favorit café, min sovplats.


Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

HAHA BACON TÅRNA!! kanske de bästaste på hela veckan?? neeej de va fan när jag hitta dig sovandes i badkvaret; fiiia de är föööör varmt! MONGO HAHAHA, älksa vääärme äääälska väääärme :D



Haha där har vi ju norrmannen ;) HAHAHH, tur att de inte finns bilder på mitt ragg:O HAHAHA, SCHHHH.



där har vi ju din älskade Tery?? va de så han hette :P haha, han som du blev lite smått förälskad i ;) hihi, men han va snygg o kunde spanka helt okej! HAHAHA



men ooom vi måste göra kos igen detta år, de är ingen frågan, inget val VI MÅSTE!!!

2010-03-04 @ 00:27:24
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0