Övertrött, är nog bara förnamnet..

Dagen började med att sova in i det allra sista, uoo och göra sig iordning för jobb. Knata ner till hockeyn efter det för att se min man ♥ Hem, och skulle faktiskt städa. Rastlös som jag är får jag den brajta idén att följa med Nathalie till daisy :) Där även Diana och Viktoria var.

Skratta, käkade kladdkaka, lekte med hundarna osv, tills vi började bli övertrötta. Gick ifrån Daisy vid halv fyra, nu mitt inatten. Fast jag är huuur pigg som helst, K bara sover och vägrar svara mig, annars hade jag iallafall någon att vara social med :( Eller att få somna med, kul kille. Men men, tur att man är ledig imorgon, ska ta såååån sov morgon! :)


Sen imorgon kväll smäller det, 4 & 5 kanske 6 ;)

-
Glad att ha dig tillbaka! ♥
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0