Run away with me.

Nu är jag trött, kan knappt hålla ögonen öppna, - jäsp..

Igår jobbade jag till 22.00, sen kom amanda och hämtade upp mig, satt hemma hos mig och pratade om allt, skvallrade och delade åsikter, like always! Hon hade även med sig något gott som vi korkade upp ;) Fick även sovsällskap, vilket var trevligt. Pratade tills vi somnade och det var länge sen.

På morgonen när jag blivit ensam så satte jag igång att plocka undan här hemma, så rörigt och stökigt :/ Men men, sen fixade jag in foton i fotoramarna, blev bilder från balen och bilder från Kos! Ska upp med lite till bilder sen :) Till slut kom Alexandra, så gjorde vi oss iordning för att dra ner på stan. Jag skulle kolla in lite kläder på selma, hittade en tröja och två tunikor, som klappat o klart! Love it!

Sen fortsatte dagen faktiskt med att jag spenderade den med min storebror, inte varje dag. Åkte till västerås, sprang in på hm och handlade strumpbyxor, eftersom att dom inte har såna jag vill ha i enköping. Sen bjöd jag även på mat, snäll som jag är! :)

Strumpbyxor - CHECK!
Alkohol - CHECK!
Inhandlat till Smörgåstårta / Tårta - CHECK.
Städa -
Bullar - CHECK.
Kakor -


4 dagar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0