Sinnessjukt(?)

Det är väl egentligen bara förnamnet.
Men att folk egentligen kan yttra sig, slänga ur sig såna hårda ord och bara skratta, är förjävligt.
Ni förstår inte och jag räknar inte med att ni ska göra det heller. Men gör er själva en tjänst och yttra er inte om saker ni inte har en jävla susning om. Och ni förstår verkligen inte att jag tar åt mig, att det är som en smäll på käften.


JAG VET, hur sinnes sjukt det här är! Tro mig, men jag vet vad jag gett mig in på, jag vet att det är jag som får skylla mig själv i slutändan. Att det är mitt egna fel, men jag vill. Låt mig göra vad jag vill, låt mig njuta av dessa stunder och låt mig vara ledsen i slutändan. För under all denna tid har jag ändå någonstans varit nöjd.


Det är ingen som förstår, ingen som kan förstå eller vill. Då är det lika bra att jag låter det vara så, i guess.


In my head, I see you all over me and you fulfill my fantasy.


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Vad är de som hänt gumman? :O

2010-03-11 @ 06:48:00
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Sofia - living the dream

*ida vafan är de som pågår runt omkring dig!!! SKYPE SNARAS MÖJLIGAST!!

2010-03-11 @ 09:57:42
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0