Someone just like you.

Jag funderar starkt på vad mina grannar ovanför mig håller på med. Låter som att de lyfter bokhyllor, men tappar dom i golvet hela tiden. Och så har det låtit i över tre timmar, rätt tröttsamt. Men jag ska väl inte klaga som har fester osv, men nu är det fan söndag kväll, lugn och ro är det jag vill ha!

Något jag mer vill ha just nu är egentligen sömn, men kan samtidigt inte sova. Mat men orkar inte laga något. Åt upp sista lilla biten kvar av smörgåstårtan, men det mättade inte direkt mycket. Jag borde egentligen duscha också, men det gör jag imorgon bitti, för nu har jag ingen kraft alls. Knappt för att ens orka gå och hämta ett glas vatten, då är man bra pigg!


Idag är jag faktiskt lite ledsen, jag har nämligen inte femman. Jag vet att man kan kolla på nätet men det är inte lika kul. Ikväll började Ballar av stål, älskar det programet! Och denna säsong ska de ju sända ifrån vårat lilla Enköping! :)


Yeye, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0