Spikat för fylla x2!

Gårdagen var det spikat att jag och amanda skulle bara umgås, snacka skit, käka massa onyttigt, samtidigt som jag tvättade. Ändrade planer! Sofia kom med den brighta idéen att vi skulle dricka, och svårövertalig som jag är, gav jag med mig efter ett tag. Slängde oss in i duschen, blanda en grogg och på med partyblåsan så var jag på g!

Erica, Nathalie, Fius och Wille kom upp, och trotts att vi var några så hade vi så satans kul. Diana kom efter ett tag, vi var även ut o träffade Akam och Nathalie.. Sen är det mesta bara ett litet bluuuur som vi kallar de.

Joar var det drag, gratis alkohol, skumpa och fia var på tok för full o ramla om kul, ett x antal gånger, toppen! Efterfest som slutade med att jag mådde dåligt och somnade med deckarn.

-

Vaknar i panik, fia vägrar svara. Och jag blir bara less på allt.
Får sen äntligen sällskap och drar iväg till jobbet.
Upphämtad av pappa som släpper mig hos fia, där vi + nathalie sen drar och kollar på hockey o käkar donken. Nu sitter jag här och inväntar folket, jag borde nog göra mig iordning jag också? Eller? haha. Sitter i gårdagens smink & hår, mjukisbyxor och ka knappt hålla ögonen öppna.


MEN NU JÄVLAR KÖR VI IGEN!


UPPDATERING!
Jag mår fett illa och vill spy! Jag är trött och vill gå och sova. Jag är äcklig och bakis o vill duscha o göra mig fräsch, ge mig ork någon?.. Det är mycket man vill här i livet.


Kommentarer
Postat av: sofia

fredagen var greaaaaaaat !

2010-03-28 @ 12:55:23
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0