Tiden stannar när hon går förbi.

Började dagen med ett Mvt maraton, igår var det the hills som gällde och idag, life of ryan! :) Sen gick jag ner till jobbet, fixade inför kvällens vinprovning, se mötte jag upp Mallan! :) Tog en snabb fika på wendy's sen knata vi upp till enögla.

Väl hemma röjde jag det värsta, tills mitt kvälls sällskap skulle komma, många goda skratt och fick många goda råd, såna som bara du kan ge! Insåg verkligen hur mycket jag saknat dig, glad att vi hittat tillbaka till varandra! :)





Taggar inför en toppen lördag, antingen så spårar det eller så blir det toppen!
Hur som helst, får det spåra, så länge vi har skit roligt! Mer förväntningar än så, blir det inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0