Tröttast, segast, ondast - behöver jag fortsätta?

Gårdagen var helt okej ändå, det var riktigt svårdrucket oc jag tänkte inte ens följa med ut, tjurig och le. Men till slut blev jag övertalad och jag hade kul trotts allt! :) Kanske mest pga alla små grejer som hände under kvällens gång. Fias ragg x 2(?) var ju bara en(två?) av de bästa på hela kvällen.

Skippade efterfest, var inte direkt upplagd, då allt jag ville ha var sömn.

-

Idag var det upp och lååång tid tog det, jag ville verkligen inte. Men måste, såklart.
Seg dag på jobbet, med inte allt för mycket att göra. Vilket var skönt.
Dock trodde jag, helt seriöst att jag skulle somna efter jag ätit, hade varit lyckat.
Usch, känns i hela kroppen att det varit en fartfylld helg, så..

Nu blir det soffan och sen försöka bli människa, wish me luck!



- Men väck honom då!
- Ska jag bita honom i snoppen? Hahaha
- Men neaaj, bit i mig istället..


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHA ! bäst ju! vänta till jag får min drink sen drar vi , haha!



och efterfesten var bäst i fredags, ahha deckarn (Y) glidmedlet och bit mig i snoppen. katten dricker vatten! haha

2010-03-28 @ 20:49:24
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0