Upcoming!

Födelsedagar, påsk och massa fest.
Många som fyller år och ska firas, påskmiddagar och påskfesten på joarblå.

Bestämde igår att det blir mördarkrök på lördag med cp-fylla, med vilka är oklart.
Sen idag bestämdes det att jag och Mallan rockar söndagen också, hon&jag!
Har folk annat för sig, andra planer, let me know! :)

-
Imorgon kommer Mallan hem, men mellanlandar för att åka tillbaka till Oslo, för att sen stanna på torsdag! Jag saknar henne, en hemma och två kvar! Dags för Fröken Johansson att komma till Sverige, hem till Enköping och hem till mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

iihhiihhi, fröken johansson mellan landar inte i enköping än, men rocka för mig på påskfesten, förra host kyrkogårn host oförglömlig!!! :P

2010-03-30 @ 20:23:07
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: sofia

ska du inte ut på torsdag ? ;o

2010-03-31 @ 16:42:39
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0