Diamanttårar.

Den här dagen har inte varit mig nådig, någonstans. Blev dock lite bättre när jag kom ner på jobbet och Karolins föräldrar kom in och livade upp stämningen och att Sussi hade sparat skink-röra till mig, min favorit! Efter jobbet drog vi på match och då blev jag övertrött, så det bara sjöng om det. Både Anton och Krille måste tyckt att jag var helt dum i huvudet. Medans Sebastian och Alex bara skrattade, dom var mer på min sida så att säga.


Väl hemma kom jag precis på att jag glömt handla, så jag blir utan frulle imorgon, i great! Aja, inte hela världen. Måste ta tag i att diska också, LAMT AB! Tror att jag satt upp tvätt tid tills imorgon, orkra inte springa ner och kolla heller, haha. Så jävla lat. Fast det är ett hårt ord, inte sant? Kan vi inte kalla de motivationshandikappade?

Haha, hittade en rolig grupp på facebook nyss också, "En bakfylla är roligare än Petra Mede" Så jävla sant, Hur fan kan hon få ett eget program? Hur kan man vilja sitta i publiken och se henne? Hon är så skadad. Hon är ett levande bevis på att man önskar att man skulle vilja bli född kille. Så mycket skäms man.


-
Det äkta miraklet är inte att gå på vatten eller i luften, utan att vandra på jorden.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0