Vårkänslor.






Ligger i soffan med datorn i knät, fick låna mammas över dagen/kvällen.
Hursom helst, så har jag balkongdörren öppen och det är skönt, inte ens lite kallt.

Tänk när man kommer kunna ha balkongdörren öppen dygnet runt, det är snart. När man ser solen kommer fram och man kan sitta ute på balkongen i bara linne och njuta. När man kan höra ljudet ifrån tivolit/hamnfestivalen ända hem och få såna där härliga vårkänslor. Jag längtar till våren och jag längtar till sommaren, tror att denna sommar kommer bli one of a kind.

-
Du är galen, och det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Haha, så jävla bra gårkväll och dag :)

Jag har aldrig haft så roligt som jag hade igår och idag! ni är bäst <3

2010-03-14 @ 17:57:58
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0