Värme och sol! :)

Det var de två sakerna jag vaknade av imorse, såå varmt i hela lägeheten fast jag inte ens har på alla element. Solens strålar bara drog in i varje fönster så det var bara att kliva upp :) Och då fick jag världens ryck och började städa. Jag har dragit ut det många dagar nu, på tok för många om jag ska vara ärlig.


Så nu har jag,
dammsugit & skurat.
skurat hela badrummet.
plocka ihop min tvätt - tvätt tid ikväll, en fredagkväll!!
kvar är väl att plocka på borden osv, men det går nog snabbt! :)

Börjar jobba klockan tre, sen ska jag hem och tvätta. Men sen då? :)
Vad gör folket ikväll? Festar?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ikväll är det fredagsmys i massor!!

2010-03-26 @ 23:03:27
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0