Allt som återstår är, äntligen är du borta.

Jag kallar det gärna inte vänner. Men dom man varit kompis/bekant med och sen slutar man vara det, även fast det är den andra som avslutar, så kommer den ändå alltid vara nyfiken på dig. Vissa som man tar/tas bort ifrån på facebook exampel, kommer ändå och sitta och kolla min blogg.


Folk har inget liv. Skyll inte på att ni "rensat" bort folk ni inte känner/umgås med, med tanke på att ni är kompis med Abdula och Mohammed. Ibland skämms man över folk men en gång varit kompis med, för så fort man inte lever på dens villkor, blir personer som en ilsken bitch mot hela världen.

Önskar att man kunde blocka vissa personer ifrån att läsa ens blogg, för jag kan bara tänka mig hur irriterade vissa skulle vara över att inte kunna läsa vissa saker. Att gå till annat folk och deras datorer för att kunna läsa, haha. Jag kan bara tänka mig (;


En vänskap som avslutas, är en vänskap som inte börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0