ÅRETS SOLBRÄNNA!

Igår åkte jag upp till bergvreten för att sola, mest för att fördriva tiden. Alla som känner mig, vet att jag inte är den som ligger ute och pressar och mååste vara skit brun på sommaren. Nej, inte mig grej alls. Men igår var det inte så jääätte varmt, så istället för att ligga inne, la jag mig i en solstol och låg knappt en timme. In i duschen för att sen åka och jobba, och då ser jag hur jag har bränt mig.

Och det var inte det värsta. Utan efter jobbet, hade verkligen allt det röda kommit. Man såg till och med vart jag haft mitt halsband, världens rödaste armar och mage. Och ansiktet bara svider. Men skönt, slipper sminka mig nu (; haha.


Aja, så kan det gå. Idag blir det solskyddsfaktor med siffra 50!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0