Arg som ett bi! :@

Jag är arg, riktigt arg faktiskt.
Hade precis skrivit ett inlägg, riktat rätt hårt till en viss person (är hon värd att kallas människa? för hon är minsann inte lika mänskig som en.) Men något stoppade mig ifrån att publicera, kanske är det de, att jag är på en högre nivå, över dig och har lite mer vett i huvudet? - Mycket möjligt :)


Fast jag kanske sjunker ner till din nivå och då kommer inlägget upp, time will tell.

 

Säger som Anders;
Vem fan bryr sig om att basisten Paul Gray i Slipknot har dött. Snubben knarkade mer än de flesta hårt knarkande kändisarna på denna jorden. Vad hade han väntat sig, förutom en för tidig död i form av en överdos.


Kommentarer
Postat av: Paula

det är faktiskt synd att han har dött, slipknot är typ geniala!

2010-05-25 @ 23:08:06
URL: http://seisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0