Bakis och ingen sömn.

tror att fredagen kan sammanfattas i dessa ord, extrem fylla, trasiga glas, kyssar från alla håll, polis, lång promenad tidig morgon, en oväntad händelse.

Party igår så det heter duga, natten spårade totalt och jag var ute och vandrade vid halv fem imorse, skippar detaljer känner jag. Försökte sova utan framgång, så på förmiddagen hämtade storebror upp mig för att ta mig hem till mamma och pappa så jag kunde äta, smörgåstårta once again (Y)


halvsovit på soffan framför Emil i Lönneberga och saltkråkan, blev en runda runt stan med pappa för att själv få köra lite bil, snäll som han är bjöd han även på max - muuuuums!



nu ska vi tydligen festa igen, på med partyface och rocka sönder denna stad. även bigsist joinar ikväll, mycket trevligt! :) vi ses nog inte i dimman, för då har jag druckigt för lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0