Blixtrar och dunder, magiska under.

Sitter nu i detta regn och åsk väder och samlar bilder jag ska sätta in i en (begagnad?) ram som jag fick när jag fyllde år fast då med andra bilder i, förstårs. Pryda den med lite finare bilder med människor man tycker om (:


Denna helg blev inte alls som planerat, långt ifrån. I fredags hade jag tänkt trottsa mitt trötta (skulle upp och jobba tidigt på lördagen), för jag var såå partysugen, men inte det. Hade dock istället en trevlig kväll med Emma och en flaska vin, haha, älskar att skvallra och få reda på hemligheter och detaljer (; Men nästa helg, blir det två dagars festande, kommer bli en fartfylld helg!


Fick ett samtal vid tre tiden inatt, och som jag skrattade. Allt de dåliga på lördagen försvann direkt och jag somnade ganska gott ändå, jag har söta vänner! (:


-
Man övar sig och långsamt blir man bättre på att se, skillnad mellan sanningar och lögner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0