Det blir aldrig som man tänkt sig.

Kvällen skulle spenderas med vänner och kubb, men ändrade planer. Så jag, ida och nathalie tog en tjejkväll och bara umgicks och pratade av oss.

Imorgon blir det jobb igen, sen är det snart helg vilket innebär jobb för min del. Moster fyller 45 på fredag, så åker nog dit en sväng efter jobbet men mer än så blir det nog inte denna helg. Inte sugen alls på att dricka, mest bara ha en helg för mig själv och vara ifred. Men även det kan ju hinna ändra sig.. Tack vare jobb blev det ingen träff med Mr. X heller och nästa helg är det fullt upp, men allt kan som sagt hinna ändra sig (: dags att prioritera? Känner bara att Joar är inte kul längre och känner inte att gå ut, bara för att..


-
Jag kan inte låta det glida förbi som att ingenting har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0