Det går bra nu kompis.

Aldrig kan någonsin vara bra, och det handlar absolut inte om att jag inte är nöjd..
Utan att alltid ska något strula och självklart så hänger allt ihop, strular en sak, faller allt samman.
Hoppas bara att jag får rätt i detta, att jag har allt på min sida. Så kanske det löser sig lite iallafall, kanske kan bli flytt också iallafall, vilket tar emot i hela mig. Men vad ska man göra liksom? Känns som att jag inte har något val just nu. Och som att allt detta inte var nog, så har självklart min telefon ballat ur, så jag har för tillfället mammas gamla, vilket betyder att jag inte har några nummer. Gissa hur lycklig jag är just nu?
 


Brända bullar och citronvatten,
sofia, just nu saknar jag dig mer än någonsin.


Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

allt dåligt faller isär så allt bra kan falla ihop! håll huvudet högt så klarar du dig ut ur de hela :D <3<3<3<3<3<3<33<<3<3<

2010-05-03 @ 23:43:27
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: elizabeth anzén

Mysigt inlägg!!



Ja nej det kan ja bli så ibland, haha. :/ längesen man såg dig ju läckerbit!!

Det går super med körkortet! Tiden går nog snabbt, snart uppkörning, sen klart! Då får alla hålla sig inne!! Hur mår du?

2010-05-04 @ 22:47:54
URL: http://misselizabeth.blogg.se/
Postat av: elizabeth anzén

Mysigt inlägg!!



Ja nej det kan ja bli så ibland, haha. :/ längesen man såg dig ju läckerbit!!

Det går super med körkortet! Tiden går nog snabbt, snart uppkörning, sen klart! Då får alla hålla sig inne!! Hur mår du?

2010-05-04 @ 22:47:54
URL: http://misselizabeth.blogg.se/
Postat av: elizabeth anzén

haha whaaaat ? två gånger nu efter också :S fattar ingenting, jag har ju svarat i thoms?? va flera veckor sen ja va inne på din =(

2010-05-04 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0