Fight for the people you love.

sovit bort precis hela dagen, ville inte alls gå upp - så jag gjorde inte det.
blev jobb på eftermiddagen, hämtade ut ida's student present som jag beställt, superfint! (: hoppas hon blir nöjd. Blev även fotboll ute på skogsvallen, vilket var ett skämt ifrån domarens sida, själv hade jag klivit av plan i protest och spottat domaren i ansiket. Kanske just av den anledningen spelar inte jag längre och tur är väl det.

hem till waggan efter det för att dricka lite med folket som var där och just i denna stund är jag precis hemkommen därifrån, avslutade kvällen med soffhäng med fia och grabbarna (: imorgon blir det kanske en sväng till västerås med nathalie, jossan och sofia, jag får se om jag orkar och om vi hinner hem till jobbet. Är så fruktansvärt trött nu för tiden så får se om jag orkar mig upp imorgon bitti ;p


dags att slå på en film och sova, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: idaa

Du är så gullig som köpt till mej vännen<3

2010-05-27 @ 12:52:56
URL: http://idaekrelius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0