Girls night out.

Känns i kropp och själ att man inte fått den sömn man behöver. Igårkväll när jag lagt mig, insåg jag att jag varit vaken i över 35 timmar, det är fan inte okej. Men jag har helt enkelt inte kunna sova. Och de mest galna är att jag har jobbat över 20 timmar av dom 35 ;p får knappt ihop det själv.

Idag blev det jobb igen, fast slutade faktiskt 4 timmar tidigare, vilket var soft :)


Smell you later bitches!

-
Vila i frid
-


21.02
sitter nu hemma hos waggo med världens bästa tjejer och snart killar :) festa på högsta nivå och slå klackarna i taket. var inte meningen att gå ut, men på grund av omständigheterna så har man ju världens bästa vänner som är rika och vill ens bästa.

så ikväll dejtar jag Petter!


jag älskar er, ni är dom bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

tack för igår snygging. (: <3<3

2010-05-09 @ 13:45:08
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0