Idag är det inte kul att vara jag.

Åkte hem till mamma och pappa igår, för att prata om hur det kommer bli här framöver med allt. Och eftersom att jag ändå slutade jobba så sent, så kunde jag lika gärna sova kvar. Vilket jag nu ångrar. Inte sovit en blund inatt, vridit och vänt på mig, irriterad och varmt. Så när klockan skulle ringa, blev jag trött och kände hur jag då kunde sova. Toppen att man jobbar 9-20,30 idag också! Och även samma tid imorgon, jag är inte road alls just nu.

Denna dag kommer vara tuff och jobbig. Humöret är knappast på topp efter denna natt. Det är tokvarmt - jag vill vara ute i solen och inget annat. Ikväll kommer jag nog vara bra tjurig, så det är väl lika bra att åka raka vägen hem efter jobbet och sova?


Vi hörs när jag är gladare igen!

Kommentarer
Postat av: sofia

nej du ska vara med miiiiig. jag ska få dig på bättre tankar :)

2010-05-07 @ 17:47:17
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0