Im over you.

Dagen har spenderats i sängen med sällskap, nästan precis hela dagen. Åkte iväg för att äta mat, knappt att man orkade röra sig, riktigt illa. Tillbaka till sängen och filmen Marley & jag. Tror ingen av oss tre såg speciellt mycket av filmen med tanke på att alla (halv)sov. Kände att det var läggdags så jag gick hem, men fastnade hör, inte ett dugg trött, vilket är rätt jobbigt ;p


Tur att man är ledig imorgon och tre dagar till denna vecka, mycket som ska ordnas och bestämmas denna vecka. Får se vad det tas för val och vad som egentligen ska göras. Jag behöver nog mina föräldrar till detta, jag vet ju vad jag vill men det handlar väl inte riktigt om det just nu, tyvärr.



-
"Du är en person man vill lägga i en låda under sängen,
så jag får ha dig för mig själv och ingen annan kan komma åt dig."

Hade jag haft dig i dagens läge, skulle jag kastat dig åt vargarna.
Fick bevisat idag, att jag har kastat bort över fem år av mitt liv.
Och det jobbigaste är att jag insåg, att du inte var värd det.
Dags att radera dig ur det förflutna, precis som att jag aldrig någonsin
träffat dig. Alla år med dig, är inte ens värda att minnas, du är ingenting.
-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0