Lediga måndag.

Blev en springtur/promenad upp till mamma och pappa, blev bjuden på mat och kollade på roliga klipp med pappa på youtube medans mamma bakade bullar, som inte hann bli klara innan jag var tvungen att åka :/ Blev upp till Waggan med tjejerna för att ännu en gång bli slagna på tecken och slå, trotts att vi har bästa tecknet. Det är korten det är fel på ;o


var nyss inne och kollade in min grupp på facebook, som jag fixade inatt, 119 medlemmar redan på mindre än 24 timmar! (: gruppen heter; kär och kär, man kan väl ligga ändå!? bli medlem i den vettja!



Sen är jag fortfarande helt konstig i kroppen,
vet inte alls vad det är för fel.
Annars så har jag slutat bita på naglarna och jag börjar äntligen få längre hår, har ju fan stannat upp i växten som man säger, vettifan vad som hänt de två sista gångerna jag klippt mig, inte okej iallafall. Dags att färga det snart också, kommer bli suuuper! (;



Dags för dusch, film och sömn.

  

Bara för att jag har världens snyggaste vänner, sug på den ni! (;

Kommentarer
Postat av: ida Ekrelius

Tack desamma hjärtat<3

Vi hörs sen:)

PUSS!"



PEACE

2010-05-11 @ 09:41:17
URL: http://idaekrelius.devote.se
Postat av: sofia

det är bara för att du är så snygg :)

2010-05-11 @ 16:09:18
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0