ledsen och tacksam.

idag är jag ledsen, för att inse att det var ett år sen jag tog på mig mössan och inväntade de sista dagarna för studenten. att ett år kan gå så fort, att det snart kommer nya ettor på mitt gamla program, när det precis var nyss jag började. det är iallafall så det känns, men samtidigt är jag så glad att jag har gjort det där, att det är över för min del :)


- Våran mösspåtagning.


ledsen är jag även över att folk inte förstår, att det gör ont i hela mig att mina vänner kan vara hans vän efter allt han har gjort. och att, det var hans födelsedag igår men att ni absolut inte borde gratta honom, utan stå på min sida och låtsas som att han inte finns och jo, det är visst värsta grejen.



tacksamhet - jag är tacksam över en hel del just i denna talande stund;
- jag är glad över att jag har mina gamla vänner tillbaka, nygammal vänskap ♥
- trotts att nästan alla pengar går åt till räkningar, är jag ändå glad att jag har min egna lägenhet, mitt alldeles egna kryp in och jag får vara vuxen ifred.
- jag är glad att tiara mår bra, trotts att jag inte fått träffa henne på snart ett år.
- hur osams man än är, kommer jag ändå alltid ha den bästa familjen och att även fast jag och thom nästan bara umgås under fest & fylla, så är min bror min bästa.
- extra glad
över att jag alltid har kul tillsammans med sofia, nathalie och ida - best friends.
sen finns det en hel del annat också..


Kommentarer
Postat av: sofia

<3<3

2010-05-28 @ 18:39:09
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0