pannkaks - torsdag!

trodde jag skulle till västerås idag - icke.
hade kollat helt fel på schemat, tyckte nämligen det kändes lite som att det var något som inte stämde och tur var väl att jag dubbel kollade, hade ju 12-20,30 passet idag (Y) tur att man jobbade med bella och sussi under lunch och om vi skrattade - så glad att jag har er på jobbet! blev att göra en stor smörgåstårta tills mamma's födelsedag och för att jag är bäst på att göra smörgåstårtor :) världens bästa dotter medalj är något jag borde få!


blev att svida om efter jobbet för att dra mig ut på landet med tjejerna, mestadels av tiden grina homo för han var kaxig och fia spöa honom, helt rätt! (Y) så jag och natha fick oss en del goda skratt iallafall, skönt för då somnar jag gott ikväll.



nu vill jag ha fredag oooooch lördag, kommer bli en helg som toppar det mesta, inget kan gå fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0