Röd-torsdag.

Slitsam onsdag blev det ändå, jobb nästintill hela dagen. Trotts att det inte var de mest slitsamma kvällen/natten så var det ändå jobbigt på ett annat sätt. Man jobbade ju liksom, trotts allt. Planerade att vara kvar tills efterfesten efter eventet, men jag struntade i det, ingen annan av tjejerna hade lust heller så. Så det blev att ta en läsk i baren och invänta sällskapet jag skulle åka med.


Sov som en stock inatt, riktigt skönt. Men är fortfarande huur trött som helst.
Sitter just nu hemma hos Farmor, hon har bjudit på lunch, min favorit - lax!
Huur gott som helst, tack för det! Nu inväntar jag pappa som ska hämta mig, så ska vi åka och handla massa gott för att sen spendera torsdag kvällen hemma hos päronen i bergvreten. Mina vänner spenderar sin torsdag på sitt håll, men kanske ses vi sen ikväll (: en dag utan ens bästa, kan ibland bli alldeles fööör tråkig och rastlös!


Skandalerna finns i alla åldrar, skitsnack existerar överallt och alla är lika stora "kålsupare" som pappa säger. Tjejer är värst, är sant. Och åldern är bara ännu en siffra, alla är likadana och tjejer i 40+ tycker fortfarande att det är kul att prata om vem som gick hem med vem. 
-
True story, för det fick jag bevis på igår!
Och i allt, menar jag inget illa, bara skönt att veta att det inte är bara "vi yngre" som håller på :)



Ha en bra torsdag, för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0