Skit morgon.

Vaknade halv sex imorse av det fina vädret, gick upp och tänkte faktiskt klä på mig och dra ut och springa. Men någon annat hindrade mig. Så jag la mig och sov istället, vaknar några timmar senare med världens huvudvärk och gråten i min hals. Jag hatar dessa drömmar, där vi var sams och att detta problem inte fanns. Men som sagt, det är ju bara drömmar. Om bara du hade lite vett i huvudet, hade detta aldrig hänt ;/ Orkar inte gå runt och vara arg & ledsen över det här längre, det plågar mig faktiskt varje dag.


Måste ta något att äta, rensa tankarna och sen dra mig vidare till jobbet.
Höörs suckers!



JUSTE!
Jag ska flytta, någon som är sugen på en tvåa på 68kvm? 4949/månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0