Sol, sol, strååålande sool!

Ändrade mig i sista sekund, så efter jobbet blev det en hel kväll på soffan med två favorit filmer istället för alkohol och utgång, sliten och trött i guess. Kom i säng vid halv fem, vilket var korkat, då jag ska upp halv åtta för att jobba. lördagsmorgons-solen väckte mig tidigt, åtta på morgonen var det ca 26grader på min balkong, hääärligt för dom som är lediga eller arbetslösa. Begav mig till jobbet, där det varit över +35grader. Helt olidligt och knappt inga kunder, så vi ringde till chefen och grät en skvätt och fick stänga tre timmar tidigare, underbart!

Väl hemma. gick jag över till grannen på ett glas vin tills jag blev upphämtad för middag, alkohol och kubb (; vinnande laget, såklart var man med där. Fick skjus hem till mig igen, där jag och nathalie sen fick sällskap av ida och sofia (:


UP YOURS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0