Soliga söndag.

Gårdagen var seeg, tills vi började dricka igen. Ner på joar och körde vårat race, men efter allas fyllesnack och pinsamma händelser och falska vänner, då rörde jag mig hemåt med huvudet högt för att slippa allt drama :) Men fan vad kul vi hade under kvällen trotts allt.

Vaknade bakis som en tok, men ut i solen för att få lite färg och det räckte visst med en kvart, och då är jag fullt seriös. Blev Morsdag middag i bergvreten, grillat och massa gott till det, super gott. Pappa's mat är bäst (Y)

Nu blir det att svida om för en kväll i parken med vänner och alkohol
, och jag vet att de är söndag och att jag sak upp och jobba. Men det är fint väder, man lever bara en gång och det ska man väl njuta av? Här är man ingen torrboll som ligger inne och kollar serier hela kvällen bara för att man ska upp och jobba :)


Sofia Ida Nathalie, ni är glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0