Sometimes goodbye is a second chance.

Sovit halva dagen, skönt faktiskt! Men har börjat drömma så mycket skuma grejer. Har aldrig varit den som drömmer, händer väl någon gång, men nu är det varje natt. Och jag kommer verkligen ihåg alla drömmar i detalj och börjar nästan fundera på om det inte är verkligt ;p Haha.


Hur som helst, vädret är inte det bästa ser jag, men jag tror att jag tar mig en promenad upp till mamma och pappa ändå :) Sen senare vet jag inte alls vad kvällen har att erbjuda, sugen på att spöa nathalie och fia i tecken och slå. Ska se om min lagkamrat är sugen och göra samma sak kanske :)


Klä på mig och gå, medans jag fortfarande har det i tanken!


-
Nej jag är inte otrevlig och tror jag är bättre än andra,
jag känner bara inte dig och jag är sämst på kallprat.

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0