Time out.

Jag behöver nog en time out, från det mesta. Känns som att jag inte har ork att bry mig om något längre, som att saker och ting inte spelar någon roll. Har ingen ork att ta tag i saker och ting heller. Och folk gör inte saken bättre, genom att sitta och hitta på saker. Och om man ändå kunde skriva ut sånt i bloggen, få rätsida på saker, men herregud vilket krig de skulle bli. Folk kan ju ändå inte vara ärliga i slutändan så det är väl bara onödigt.


-
Folk säger, vet hon om vad du egentligen sagt om dittan och dattan?
Och JA, jag har ingenting att dölja och säger vad jag tycker/tänker.
Till skillnad ifrån andra, för vet dina "nära" vänner, vad du satt och nyss sa om dom?
-


Om folk inte är vänner, varför då lägga sig i och snacka om vem som sagt vad?
Med det, säger jag godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0