problem i paradiset.

Städade halva lägenheten, det vill säga - badrum, sovrum, walk in closet'en & halva köket. Det är iallafall något, får se hur mycket ork jag har imorgon, hallen ser ut som en katastrof och mitt vardagsrum har jag byggt upp som en koja för att jag skulle kunna kolla på film på datorn (Y)

nu blir det att fortsätta kolla på sex and the city en dusch efter det sen sova (:



Mycket som händer nu, bla;
väntar på att min syssling ska födas (:
sex and the city 2 på bio med jobbet.
sofia's hemkomst - efterlängtad!
förfest - fest - efterfest på fredag.
mamma fyller år på fredag och ska firas,
även sussi fyller år och ska firas! (:
efterlängtat besök :)
plus mycket annat, fullt upp - me like.


-
Jag tycker om mina vänner, som bara hör av sig för att kolla hur jag mår,
ni är otroliga killar och jag saknar att ha såna som er i mitt liv (: puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, jaa de va verkligen va jag behövde! jag har vuxit till de bättre o starkare... Men ändå ska de bli så skönt att komma hem, nu är väskan packad, ska bara ner med de nytvättade sakerna sen väga de i morgon så jag vet hur mkt jag måste klä på mig ;)



tack för dina ord. De värmer. kommer verkligen tillbaka som ett ''nytt'' ja.



Älskar dig med!

2010-05-26 @ 16:21:14
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0