1, 2, 3, 4 - Jag är en partymyra!

fredagen var bara så bra, inte bara för att jag har klarat körkortet, utan också för att jag fick spendera en kväll med mina bästa tjejer, för det var förmodligen sista gången vi festar innan jag flyttar :/ Alkoholen flödade på rätt duktigt, men de blev en rätt tidig kväll för mig.

lördagen fick man däremot höra vad man missat, att mina b-rudar varit på krigsstigen och slagits, utan mig! Haha, skämtåsido. Men så är det alltid, händer alltid något när man går hem tidigt, eller inte hänger med ut. Blev en lugn dag i sängen ihop med en film och bra sällskap. Blev mat uppe i bergvreten innan jag begav mig ut till familjen Lindberg på lördagsmys.


idag ska jag luncha med farmor och kenneth, sen blir det hockey och ikväll c/o segermyrh-mys!





-
Tider förändras och man gör saker man ångrar, både saker man gjort och inte. Gårdagen bevisade, att man inte behöver vara vänner för att vara trevlig, snäll och hjälpsam. Och även tacksam. Känns skönt att allt inte är på dagisnivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0