Afterwork på blue moon bar!

igår sa jag upp mig på jobbet, det kändes både tungt och som världens bästa beslut, jobbar fram till den 25e november och är ledig tills jag åker den 29e tror jag att det blir. Så snart känns det som att det är dags att se över graderoben, vad som är ett måste att ha med och vad som egentligen är helt onödigt. Ska även hinna flytta ut från lägenheten också innan, det blev väldigt mycket nu kände jag.


Dags att hoppa ur min supersköna onepiece och dra mig in i duschen, klockan är halv tolv och jag ska börja göra mig redo för afterwork i västerås, kan bli en helt galen kväll då jag vet hur törstiga alla är på mitt jobb och spriten brukar flöda på rätt duktigt, gratis är gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0