Dags att ta världen under mina vingar och fly boet.

Ett mycket givande samtal idag gav mig tusen nya känslor. Nu har jag chansen att göra det omöjliga till det möjliga. Har ett stort beslut att ta och i helgen flyr jag enköping för att testa mina vingar och se om det är dags för mig att lämna boet. Jag är sjukt nervös, spänd och väldigt glad. Även nästa vecka väntar en livssak som jag valt att kalla stora saker i livet, det är mycket nu men jag gillar det.


har varit på stan och lunchat med tjejerna, nu blickar vi bara framemot afterwork den 12 november i västerås (: mindre kul att jobba dagen efter, men jag tror det är okej att vara bakis då faktiskt, om inte, så skiter jag i det! Haha. Ikväll ska jag träffa Malle för skvaller om helgen och framtidens planer.

"Så du har tagit tillbaka honom? Jag visste det, ni är fina tillsammans. Ska ta en dusch nu innan Peppe hämtar upp mig.." Skrattar sjukt högt varje gång jag tänker på det smset. Synd, att vi bytt kärlek nu. Eller du bara tagit över min.(?)



jag vill ha en charles king cavalier spaniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0