Full fart framåt.

Killar, killar, killar. Inte mycket att lita på och de ska krävas mycket innan jag slutar dra alla över samma gräns och kant! Sen finns det som, som står på ens vän sida som är högt pålitliga, dom menar jag såklart inte!

Med det sagt, så släpar jag mig ner till jobbet, igen. Tror nämligen att jag glömt bort att stänga av ena kraftkällan, skit också! Inväntar isabella som varit på gotland över helgen, vi har massa händelser att drösa över varandra ;p haha.


FÅTT MIN IPHONE 4 IDAG OCKSÅ!! :)
Och allt snack om att den "är så dålig". Jag tror absolut att det handlar om vad man jämnför med. Det är typ 1 av alla jag känner med iphone som är missnöjda, medans de andra är mer än övernöjda, jag hörde med väldigt många innan jag beställde min. Jag hörde även runt om 3an, som nu mera försvinner mer och mer. Den går tydligen inte att köpa i butik längre heller och de i butik rekomenderar 4an också. Slut gnällt! Jag tycker att 4an är mer behändig och inte lika klumpig som 3an. Men alla tycker olika.


Kommentarer
Postat av: Evee

Jag tror den är super men nackdelen är ju att både fram och baksida är i glas. Se till att inte tappa den. ;-)



Av den anledningen valde jag en Samsung Galaxy som ska vara precis lika bra. :-)

2010-11-10 @ 20:48:36
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0