Hej då Enköping!!

Jonny's urnsättning idag, många tankar runt det. Men mina tankar har varit med Jonny's fina mamma Agneta och de andra som var med ♥ Nu har vi en plats att komma till för att få hälsa på dig, jag kommer efter helgen. Hedersord.


Ny klippt idag, super fint! Tack kära Amanda! :) Efter det, hoppade jag in i duschen och gjorde en hårinpackning. Grattis Ida Karlsson. Den innehöll något du inte tål. Eftersom att när jag sköljde ur håret rann det i hela ansiktet och ner på kroppen så jag blossa upp, blev svullen och rödprickig. Riktigt snyggt! Men när de värsta lagt sig, efter allergi tabletter och hudcream så blev de en runda på stan och blev schampoo/balsam, en hårfärg och ett par mjukisbyxor rikare (Y) Så lägga i hårfärgen, kolla klart på idol och sen sova, imorgon gäller det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0