I need to make mistakes just to lear who iam.

Gick upp nästan fyra timmar efter mannen vilket var för mig tidigt då klockan var nio och då hade han redan jobbat några timmar, duktigt (: (då jag aldrig skulle orka gå upp så fruktansvärt tidigt!)

Mötte upp farmor på stan på förmiddagen för att inhandla ännu en ny vinterjacka, samt lite nya kläder. Tack och bock! Mötte upp Malle för lunch på Vita Elefanten, premiär för mig och jag var väl inte så imponerad kanske. Sen åkte vi upp till Jonny, där allt var igen snöat. Så i högsta hugg tog jag tag i en spade och skottade mig fram, tog bort värsta snön från gravplatsen och tände ljus ♥ Har även hunnit med att leka frisör, varit på kalas och varit på mitt onsdags nöje - hockeykos!


Hämtat ut min onepiece, det är mitt bästa köp någonsin. Finns risk att det kan få bli en till..




Kommentarer
Postat av: ae

jag hoppas att det här med att leka frisör handlar om färg och inga saxar ;) !!

2010-11-12 @ 19:07:57
URL: http://amandaekl.blogg.se/
Postat av: -

Är den liten elr stor i storlek? :)

2010-11-13 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0