Jag älskar att minnas. Minnas och le tillbaka.

Sitter och pratar med Charlotte på msn samtidigt som jag klickar runt på youtube och lyssnar på gamla låtar. Och jag stor ler. Tänker tillbaka på några av mina äldsta vänner och några av de jag kommer att tänka på, är jag inte vän med idag dock ler jag när jag tänker på våra minnen också :)


Tänker tillbaka då jag lärde känna Charlotte, att jag fick ett rasta pannband av henne första gången vi träffades, jag vet till och med att det var under vårmarknaden och vi stod utanför ica supermarket, så små vi var. Även fast du flyttat till Stockholm och nu Norge, långt bort, men ändå har du alltid varit mig nära. Alltid varit en vän som funnits där och det är som tiden stått silla när jag träffat dig. Tänk att det snart är det 10 år sen vi stod där utan för ica och blev vänner. En vän jag vill ha för livet. Stuck on you - you and me!

   



Nahalie kom in i mitt liv på nytt. Vi träffades när vi var riktigt små och sen hamnade vi på olika håll. Även jag och Nathalie träffades under en vårmarknad efter att haft kontakt igen. Och hon var såå cool. Satt på marken mellan två stora coca cola automater, tror till och med att jag var lite rädd för henne, haha. Sen den dagen, blev hon min bästa vän. Och under alla år, så har vi varit med om så mycket tillsammans. Hatkärlek, beskriver våra mammor våran relation och vi håller nog med ♥

  



Den vän som tagit störst plats, är Carolina. Det gick inte en dag utan att vi var ifrån varandra och vi har alltid gjort allt tillsammans. Åttan - nian var de bästa åren. Du har alltid varit en stor del av mitt liv, alltid varit med när saker och ting hänt och vårat "Fjärdhundra-gäng" blev lite som en familj. Jag minns även hur du och jag blev vänner, vi alla i sjuan (eller var det åttan?) skulle åka till skansen. Där mötte vi tjejer ett gäng norska killar, som fick för sig att vi minsann skulle ha vattenkrig. Alla sprang till the gift shop och köpte vattenpistoler. Dock fick dom tag i dig och la dig i fontänen och du blev dygnsur och skulle inte få åka med bussen. Jag hade extra tröja osv med mig som du fick låna och på den vägen var det (om jag minns rätt..) Jag är så glad att jag haft dig under alla dessa år, du fick livet verka så lätt.

   
















- jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0